Doa Ketika Sakit Kepala Dan Sebarang Penyakit

Doa Ketika Sakit Kepala Dan Sebarang Penyakit

 Doa ketika sakit kepala atau demam


Maksudnya;

Dengan nama Allah SWT yang maha besar, aku berlindung dengan Allah yang maha agong, dari kesakitan urat yang berdarah dan kesakitan panas api neraka.


Doa ketika menghadapi sebarang penyakit



Maksudnya;

Dengan nama Allah SWT aku berlindung dengan kemuliaan Allah dan kekuasaannya dari kejahatan apa yang aku alami dari penyakitku ini.



Doa ketika menghadapi penyakit yang teruk


Maksudnya;

Ya Allah SWT, hidupkanlah aku dan seandainya hidup itu lebih baik bagiku dan matikalah aku sekiranya kematian itu lebih baik bagiku.


Semoga mereka yang membaca, mengamal serta berkongsikan doa - doa ini akan mendapat kebaikan atau manfaat mujarat, dan dalam masa sama terhindar dari segala penyakit. Aaminn ya rabbal alamin.

Post a Comment

0 Comments